Concursul “Vin creativ” și-a propus să construiască punți durabile între crame și creativi, stimulând lansarea de game noi, rebrandinguri curajoase și consolidarea identității vizuale în domeniul vinului. Inițiativa susține evoluția vinului românesc ca produs cultural și de export.
La începutul lunii noiembrie conceptul de branding al gamei de vinuri Tarla 201 (BGD Import), a fost recompensat cu premiul Gold Concept la concursul “Vin creativ”. Concursul a fost organizat într-un cadrul elegant, la Casa Timiș Welness & Spa Resort, unde au fost prezenți reprezentanți ai cramelor participante, juriul, precum și alți invitați din industria vinurilor românești.
Tarla 201, BDG Import - premiul Gold Concept: “când terroir-ul românesc își spune povestea cu stil. Nu doar onorează pământul din care provine, ci îl reinterpretează memorabil”, se arată în comunicatul de presă al organizatorilor concursului.
La rândul său, producătorul conceptului, Florin Gorgan, a declarat: „Este o onoare pentru noi să fim recunoscuți și apreciați de dumneavoastră, cu atât mai mare este bucuria de a câștiga acest premiu”.
Celelalte două concepte finaliste au fost Arrogance de la Domeniile Franco-Române - premiul Brilliant - și Glassial / Polar Wine de la crama Budureasca - premiul Edge Award.
Brandurile câștigătoare vor fi protejate în UE de Weizmann & Partners
5 concepte înscrise au fost selectate de către membrii juriului pentru finala concursului, care a avut loc public, cu ocazia evaluărilor pentru decernarea Premiilor de excelență Vinul.ro. Membrii comisiilor de evaluare au votat în mod direct pentru cele 3 concepte câștigătoare, apreciind atractivitatea și memorabilitatea vizuală, coerența și soliditatea conceptelor transmise și potențialul de a genera interes, loialitate și vânzări.
Ca rezultat direct al concursului, cele trei concepte premiate vor fi înregistrate și protejate la nivelul Uniunii Europene prin intermediul Weizmann & Partners, Agenție de Proprietate Intelectuală – această inițiativă oferind creatorilor un cadru legal sigur pentru comercializarea internațională.